Klantenservice

Bekijk hier de meestgestelde vragen

Ja, dat kan heel eenvoudig via onze partner Klarna. Er zijn wel kosten aan verbonden. Meer over deze en andere betaalmethoden vind je op de pagina Betalen.

Wij zorgen ervoor dat alle bestellingen binnen 1 werkdag, met track and trace worden verzonden. Normaal gesproken levert PostNL de bestelling in 1-2 werkdagen af.

Let op: Tijdens feestdagen kan de levertijd bij Post.nl iets oplopen.

Dat is afhankelijk van het land waar de bestelling naar moet worden verstuurd en de hoogte van de bestelwaarde. Meer informatie hierover vind je op de pagina Betalen.

Dat kan. Sterker nog, het is wettelijk jouw recht. Meer informatie over het retourbeleid vind je op de pagina Retourneren.

Vervelend om te horen dat er iets niet goed is gegaan. We willen je zo goed mogelijk helpen om de klacht op te lossen. Bekijk de pagina Klachten hoe wij je verder helpen.

Meer over:

Hulp nodig of heb je een vraag?

Wij helpen je graag! Stuur ons een Whatsappje of bel!

Webshop Trustmark and customer reviews

Of stuur ons een bericht


Openingstijden

De klantenservice is op werkdagen bereikbaar tussen 10.00 – 17.00 uur.

E-mails worden binnen 24 uur door ons beantwoord.

Correspondentie

LilyandMe
Grote Dam 2
1483 BK De Rijp

E-mail: info@lilyandme.nl

Lily and ME staat ingeschreven bij de KvK onder Allwork4u op het adres:

Heikeshof 12,
1483XE De Rijp

KvK: 61898252
BTWnr: NL001834273B46